torsdag 19 januari 2012

Jåååsa

Du kanske förstår av rubriken att rosa inte är någon favoritkulör?
Att hitta bilder på det färgtemat i min bildbank blev en utmaning.
I vår trädgård är mest den kallare kulören, som drar åt blått och lila .
Är det bara vallmo går att hitta i varmrosa ton?
Jag inser att det är något som behöver åtgärdas under kommande säsong och tar tacksamt emot tips.
Här är några av de bilder jag ändå hittade, varsågod!
Tack för era tankar, nerven mår mycket bättre. Idag ska jag prova att gå en sväng utomhus. Med stavar.

1 kommentar:

  1. Fint collage!! Tycker att du lyckade skrapa ihop ganska många rosa toner:) Själv tror jag mest faller för just rosa blommor. Förstog jag dig rätt...du söker rosa vallmon?
    Ska titta om inte jag har frön ligger isåfall.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Tack för besöket och välkommen åter.
Skriv gärna en rad innan du svävar vidare.