fredag 23 mars 2018

Fem timmar på trädgårdsmässa går fort!

Huvudet fullt och kameran likaså. 
Åtminstone känns det så.
Jag har samlat på mig massor av intryck och ideer.
Och påmints om gamla ideer som ännu inte blivit av.
Pionsådd hör till den senare kategorin.
Att foga samman två halvdana stolar till en bänk
blir genast uppsatt på listan över  sommarens projekt!

Och visst fanns det ögonfröjd i blomform också.
Hur de fått fram så fina grönsaksplantor så tidigt undrar man ju...
Sommarviste för små kryp
och för de lite större.
Nu ska jag packa upp min dramatvagn och se vad som följde med hem.
Jag har  väl som vanligt köpt på mig mer än jag tänkte...

2 kommentarer:

  1. Kul med bilder från mässan eftersom jag själv fick lägga om planerna. Hade verkligen velat vara där i år.
    Trevlig helg
    /Anette

    SvaraRadera
  2. Så kul att se bilder från mässan med andra ögon. Har några stolar över, de kommer att bli en fin bänk. Tack för tipset. Det hade jag inte sett själv.
    Ha en fin helg /Marika

    SvaraRadera

Tack för besöket och välkommen åter.
Skriv gärna en rad innan du svävar vidare.