onsdag 20 augusti 2014

Kak-kalas med päronträd?

Jag bjuder på kak-kalas med trädgårdstitt
 på söndag eftermiddag 24/8 i orangeriet.
Kanske behöver du ett litet päronträd?
Då får du gärna gräva opp och ta med dig vårt.
Några vresrosor av den vanliga, härdiga parksorten
behöver vi också ta bort och visst finns det några
krukor överskottsväxter att  botanisera bland.

Fikat står på bordet vid 14-tiden,
spadar i boden hela eftermiddagen.
Maila gärna så jag vet att du kommer,
adressen står i vänsterspalten.



5 kommentarer:

  1. Jag skulle tycka att det var jätteroligt att få besöka dig! Tyvärr bor jag ju en bit ifrån, men det låter härligt med kak-kalas i kombo med trädgårdstitt!

    SvaraRadera
  2. Vilken kul grej! hoppas att det kom många... =)
    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  3. Roligt att kika på din fina o trevliga blogg...det hade varit kul att göra ett besök i orangeriet på söndag men det är lite långt att åka, hoppas det blir en fin dag med lite solglimtar också
    hälsn. Tibbe-Hill

    SvaraRadera
  4. Det låter trevligt. Synd att jag inte bor i närheten.
    Lycka till!
    Anette

    SvaraRadera

Tack för besöket och välkommen åter.
Skriv gärna en rad innan du svävar vidare.