måndag 11 februari 2013

Paket till dig?

Tiden har gått fort
 för jag har haft så roligt!!!
Nu är det två år sedan bloggen gick igång.
Värt att fira tycker jag.
Eftersom det roliga i bloggandet
till stor del kommer sig av kontakten med
 er som läser och kommenterar,
så vill jag som tack för alla trevliga ord och uppmuntrande tillrop
lotta ut något litet till en av er.
Önskar förstås att jag hade massor av "bra att ha-saker"
att lotta ut så alla kunde få varsin,
men just nu har jag bara denna .
En återbrukskasse, modell "lagom",
som jag sytt ihop av jobbets kaffepåsar.
Alldeles perfekt att bära hem nya växter i,
vare sig de har kruka eller är barrotade.
Kassen går att spola av både in och utvändigt.
Jag drar en vinnare den 24:e februari.
Kommentera detta inlägg = en lott
Kommentera + bli följare = två lotter
Kommentera + bli följare +  länka med ovanstående bild = tre lotter
Skriv gärna i kommentaren hur många lotter du kniper.

20 kommentarer:

  1. Vet nog ingen som är så kreativ som du. Och alltid blir jag glad då jag läser och tittar på dina inlägg. Härliga människa!
    Kram från Törnrosa
    PS En lott? Ska också försöka länka, då blir det väl två lotter. DS

    SvaraRadera
  2. Hip Hip hurra og stort tillykke med fødselsdagen, skønt med blog fødselsdag min har også fødselsdag og jeg har også en give away konkurrence. Den slutter bare i morgen d. 12/2-13 kl.18, så du skal skynde dig hvis du skal nå den ;)


    Jamen jeg har 2 lodder til at vinde den skønne og dejlige have taske :)

    SvaraRadera
  3. Tack för din härligt kreativa blogg som jag följer.
    Man kan också ha stickningen i väskan( när det inte är växtsäsong) Det måste vara perfekt material, I tyg o plast lyckas att stickorna rymma.
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  4. Gratulerer med fødselsdagen, lotteri er gøy.
    Så spennende gave, jeg vil gjerne være med.
    3 Lodd på meg.
    God ny vinteruke fra Marit.

    SvaraRadera
  5. Javisst är det skoj:-) Stort grattis på bloggfödelsedagen...du har väl firat med en bakelse hoppas jag ;-) Vilket härligt inlägg igår. Du var igång och trädgårderade tidigt i livet :-) Finurlig väska, jag är gärna med på en lott !
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  6. Grattis till två år i cyberrymden! Jag är gärna med i utlottningen och har länkat från min blogg och har blivit följare, alltså 3 lotter.
    Ha det gott!
    Christina

    SvaraRadera
  7. Grattis på din stora bloggdag och tack för det fina inlägget om sällskap i trädgården. Lustigt nog känner man sig aldrig ensam i trädgården...det finns alltid nån som lyssnar och tittar;-)

    Kram / Therése

    SvaraRadera
  8. Grattis till 2 år i bloggvärlden! Visst är det roligt med bloggvänner som tar sig tid att titta in och lämna en hälsning då och då...

    Vilken fin och rolig väska du har gjort! Kul med återbruksidén också! Jag länkar och följer via Bloglovin, så jag kniper 3 lotter. Hoppas förstås vinna den praktiska väskan, så att jag har något att bära hem växter i... ;-)

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  9. Gratulerar till dina 2 år!
    Jag kniper två lotter, följare är jag ju redan.
    Kram mia

    SvaraRadera
  10. Jag gratulerar även jag. Ska du inte bjuda in Gevalia också. De kan behöva något nytt efter "oväntat besök".

    SvaraRadera
  11. Grattis! Och tack för dina kommentarer, jag sov som en stock i natt! :) Du behöver inte lägga till mig i utlottningen, jag har redan alldeles för många plastkassor, samlingsmänniskan som jag är! :) Bättre att det kommer till ett mer behövande hem!

    SvaraRadera
  12. Vilken häftig kaffekasse! Skulle passa mig som storkonsument perfekt, och jag tar gärna en lott. :)
    Tänk att du hinner sy såna fina påsar samtidigt som du håller din fina blogg igång. Fantastiskt!

    SvaraRadera
  13. Grattis!
    Tiden går fort.
    Påhittigt med kaffepåsarna.
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  14. Det var en riktigt fin kasse. Den skulle passa bra, för shoppar gör man ju :-). Jag tar tre lotter tack.

    PS Hittade du någon tocke-kompis till din höna?

    Kram Ann

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har jobbat och skottat snö och inte hunnit iväg till "stora staden" än. Men det står på fixalistan:)

      Radera
  15. Hej! Du hade en lite fråga om jag våttovade eller nåltovade eller både och, och svaret är oftast både och. Nåltovning ger mig större koll på små fina detaljer med våttovningen är snabbare och hållbarare tycker jag. din tovning låter väldigt spännande tycker jag. Det vill jag se mer av.....

    Grattis till de två åren, vi är ju lika gamla vet ja.
    En lott till mig tack.

    SvaraRadera
  16. Vill gärna vara med i din utlottning. Jag kniper tre lotter. Jag har länkat och är följare sen förut.

    Kram

    SvaraRadera
  17. Grattis till dina två år! Den fina kaffekassen vill jag gärna vinna då jag nött ut den jag haft innan:) Länkar och följer och kniper 3 lotter!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  18. Tack får påminnelsen har ju också varit ute på bloggen några år men inte har jag firat den än så det ska det bli ändring på. Grattis till din fina! Och håll bloggen levande i 100De år!

    SvaraRadera
  19. Grattis!!!Oj, Jag har missat din utlottning!!Klart jag vill vara med:)
    Tar två lotter
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera

Tack för besöket och välkommen åter.
Skriv gärna en rad innan du svävar vidare.