fredag 21 oktober 2011

Levande ljus!

Nu när löven riktigt bytt färg känns det nästan som att gå i solsken även en mulen dag. Fantastiskt vad de kan reflektera ljus när de blivit gula, löven! Och det är svårt att låta bli att fota dem. Varje dag med solsken blir det några bilder till om jag bara hinner ut innan mörkret ramlar ner.
 
Annat lysande dras också in i kameran av bara farten.
Och titta vilken fin spot jag fått! Perfekt när solen försvunnit bakom granarna. Tack snälla trädgårdstokvän som kom med den häromveckan! Jag bytte den medföljande lampan mot en strömsnål LED och det funkar toppenbra!

4 kommentarer:

  1. Dina bilder på löven är helt fantastiska med ett sånt fint ljus i!
    kram mia

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt nu när det riktigt LYSER om många träd och buskar... kul att du fick en spot.

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  3. Vi har också skaffat belysning till två av äppelträden:) Har provat att fotografera på kvällar men har svårt att få tilll det.
    Fina höstbilder!!
    Trevlig helg

    SvaraRadera
  4. Glittrande vackert! Jag tog mig hem lite tidigare idag för att få lite glödande sol. Det är en underbar tid just nu.. känns nästan som lite sommarbonus. :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för besöket och välkommen åter.
Skriv gärna en rad innan du svävar vidare.